Sezaryen doğum yapalı 6 ay oldu. Hala adet olmadım. 10-15 günde bir sol böbreğimden kasığıma doğru şiddetli ağrım oluyor. Adet sancısının 2-3 katı kadar. Ağrı kesici içiyorum sürekli. Doktora gittim birşey çıkmadı adet olmaman normal diyor. Şuan çok şiddetli ağrım var ne yapacağım bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı neden böyle olur 😭