Snglibsglu bende 1.5 aylıkken kızımı gene bu tür bir yöntemle rahatlamıştım, karnı semsert oluyordu,Ikınmadan kızarıp bozarıyordu, annemler götürdü beni adam bu büzmecik olmuş dedi fitil gibi birşeyi karnının üç noktasına,alnına,sırrının 3 noktasına değdirdi aynı şekilde bana da 3 gün acı ekşi tuzlu yok dedi sonra istediğini ye dedi. Velhasılkelam İnanırım bu tür şeylere..