cncnd FilizUlucay16 bende kullanıyordum canım ama bıraktım kronik bronşit yapabilir diyolar Allah korusun yani çok canın cekiyosada gece bir tane iç bebek uyuduktan sonra
FilizUlucay16 cncnd cok kücük cocugun hakkına girmek istemiyorum 40 ı bile cıkmadı normalde hic canım cekmezdi hamileligin son haftasıda cok cekmisti