Merhaba anneler bebeğim 40.dan sonra gündüzleri 30 dakika uyumaya başladı bazende hiç uyumuyor. 4.ayı doldu 5.ayın içindeyiz işte hala aynı böyle durum yaşayan var mı bu durum geçici mi geçiciyse kaçıncı ayda geçiyor. Bqnq hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor.