Kızlar 4.5 ayda pes ettim uyku düzenini bir türlü değiştiremiyorum. Gece en erken 3 gibi uyuyor uyuyana kadar başında olmamı istiyor bıraktığım an uyanıyor. Mellia damlayı duydum araştırıyorum kullanan var mı? Tamamen bitkiselmiş asla zararı yokmuş ama kullanan varsa fikir almak isterim. 6 tane boyun fıtığım var ve 8500 kilo bütün gün kucakta gündüz uyusa bile 20 dk uyuyor ben geceleri biraz daha erken yatmasını istiyorum. Yatmadan önce 6 saat uyutmadım oyaladım dün akşam gece 12 oldu hala tık yok illa gece 3-4 te uyucak. Sanırım psikolojim artık kaldırmıyor. Büyük oğlumla hiç istediğim kadar ilgilenemiyorum onunda dersleri ödevleri var yetememekten çok tükendim artık. Kullanan varsa yazabilir mi?