Snglibsglu
Merhaba anneler. 6 aylık kızım var 3 aylık olduğundan beri egzamalardan çekiyoruz. Karnında başlayıp vücuduna yayıldı. Alerjiden şüphelendik ama başka bir belirti yoktu. Cildiyeye gittik kıştan kuruluktan vs bol bol nemlendir rutin önerilerde bulundu. Çokta kaşımaya çalışıyordu yavrum. Memlekete geldim 10 gündür babaannem görür görmez dabaz olmuş dedi. Eskilere sorarsanız bilir belki bakır basması denir. Burda yapan bi teyze vardı gittik bakır bir tası biraz ısıtıp vücuduna çok değdirmeden o bölgelere sürdü. Tuzlu acı yeme bol bol tatlı şekerli şeyler ye geçene kadar dedi ve hiç su pomad krem vs değmeyecek. 3 gün bu şekilde gittik ben diyetime çok dikkat etmedim açıkçası tam geçmedi ama gözle görülür bir fark vardı. 2. 3 güne başladık bu kez daha dikkat ettim ve minik minik kaldı kuruyup gidiyor çok şükür. Tıbbın gücünü azımsamıyorum bunu bir sağlıkçı olarak yazıyorum. Tabiki önce doktor kontrolü ama ne yaptıysak geçmedi diyorsanız denemenizi soruşturmanızı tavsiye ederim nacizane ☺️