Mom07262 Doğumdan sonra gittim kendisine kontrole yüzüme bakmadan konuştu, ben spiral vs korunma hakkında, korse kullanımı hakkında soru sordukça “spirale falan gerek yok, zaten aylarca kanaman kesilmeyecek” diye kestirip atmıştı ☺️ 33. günümde kanamam kesildi, neye göre öyle dedi hala bilemiyorum. Keşke böyle yapmasaydı, iyi bir doktordu