Yelda35 Kızlar oğlum 10 gün sonra 8 aylık dişi daha çıkmadı durmadan ağız şapırdatma dudak emme gibi hareketler yapıyor nedendir?
Omom Yelda35 freud amca bebeklerin gelişimini dönem dönem ayırmış :) bir yaşına kadar olan süreye de oral dönem demiş. Yani bir şeyleri keşfetmek keyif almak vakit geçirmek için Bile ağızlarını kullanıyorlar. Normal bence bırakın şapırdatsın :)
Yelda35 Omom bıraktım da acaba diş mi diye düşündüm hiç aklıma gelmemişti çok teşekkür ederim 🙏🏻🙋🏼♀️