Annekizz Kızlar kızım 2.5 aylık kalça çıkıklığı için doktor 3. ayında yapalım dedi erken doğdu çünkü dedi (36+2) bende bu hafta götürüyüm diyorum 3 ay çok geç değilmi sizler ne zaman yaptırdınız? Yada yaptırmasam sorun olurmu ?
Ayazinannesi3001 Annekizz bence yaptir.benim Arkadaşim gerek duymadı eşi. Sonra gittiler çocuğun kalçası çıkıkmis hiç belirti falan olmaz öyle şeyde. Sakın aldatma bu önemsiz birşey değil canım
annesinin_kizi Annekizz canım 6.ayına kadar bakılıp çift bez ve bir bandaj la tedavi ediliyor 6. Aydan sonra fark edilirse sıkıntı Ben tam 1 y çift bez kullandım kızıma
Elfbc Annekizz 3. ay geç gibi bence de benim oğlum da 38+5 de doğdu 1. ay kontrolünde bakıldı kalça çıkıklığına.
Annekizz Ayazinannesi3001 Evet belirtiside yok o yüzden bende yaptmayı düşünüyorum canım ihmal etmek iyi değil ama 3 ay geç değilmi yani neden doktorum böyle istedi anlamadım
Annekizz annesinin_kizi Yani 3 ay geç değil bayramdan sonra götürsem çokmu geç olur acaba 5 mayısta 3 aylık oluyor
annesinin_kizi Annekizz canım bizde 3 aylıkken çekindi ultrasonu 2. Ayında gittik ama ultrasonu çok sonraya ertelendi Sorun çıktı 1 ay çift bez kullandık tekrar 4. Ayda yine çekindik düzelmiş di
annesinin_kizi Annekizz inşallah canım olur dada hiç stres yapma de asidi çok kolay ya çift bez ya bandaj İlk doğan kız bebeklerinde Kundak yapılırsa Risk artıyor muş Ben hiç kundak yapmadım İyikide yapmamışım
Annekizz annesinin_kizi Ben sadece kollarına yaptım kuzum korktum hep kundak yaparsam olur diye o yüzden ayaklarını serbest bırakıp kollarını yaptım inşallah olmaz 🙏
annesinin_kizi Annekizz çok iyi yapmışsın canım doğru kundak şekli de öyle zaten 👍 İnşallah olmaz canım içini ferah tut