Diyetisyen_anne Merhabalar..bebeğim 49 günlük emmeyle ilgili hiç bir sorun yaşamazken cumartesi gününden beri çekiştirerek emmeye başladı..memeyi alıyor biraz emiyor sonra kızarıyor gaz çıkarıyor alttan sonrasında memeyi ya çekiştiriyor bırakıyor ya da bir çıkarıyor bir geri alıyor ama emme süresi kısa oluyor göğsüm boşalmıyor sebebini bir türlü çözemedim aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı 🙏🏼
Ayazinannesi3001 Diyetisyen_anne benim de sütüm çok az. Aynı seninki gibi ama. Keske sütüm olsa da yapsa bunu diyorum bazen…Benimki de aynı yani cekistiriyor. Hirslaniyorlar o anda canım. Kucağına al sakinlestir birdaha ver göğsünü. Sütüne de bin masallah ♥️Süt olması cokonemlibenim bebeğim doymuyor mesela mama vermeye başladım🙄😔😔
ly35 Diyetisyen_anne benim kzıımda 1 aylık burnu tıkalı olduğu zaman öyle yapıyor, serum fizyolojik sıkıyorum açılınca güzel emiyor
elifff13 Diyetisyen_anne benim bebeğimde sürekli çekiştiriyor bende sütümün yetmediğini düşünüp mama verdim yanlış yaptım halbuki sütten değil gazdan yapıyorlarmış öyle. Bir ara çekiştirerken pıt sesi çıkarınca anladım :)
Diyetisyen_anne Ayazinannesi3001 inşallah artar sütünüz 🙏🏼 Böyle yapınca dün süt kabarcığı oluştu göğüslerim boşalmayınca hemen tıkanıklık yaşıyorum oyüzden emmeyince çok strese giriyorum bir çözüm de bulamadım cumartesi gününden beri böyleyiz sağmakta istemiyorum biberona alışmasın diye napıcam bilmiyorum yıldım 🤦🏻♀️
Ayazinannesi3001 Diyetisyen_anne bence benim eskiden yaptigim gibi yap. Silikon kaşık al eczaneden. Sütünü sağ bardağa koy kaşıkla icir. Biberona alismamasi için. Ben şuanda gogsum boş olduğu için o uyurken sıka sıka zar zor biraz sagiyorum. Sonra kaşıkla iciriyorum.
Pinky35 Bizim 5 aya kadar öyleydi , istediği zaman emzir canım , benim bebeğim mesela emerken daha rahat gaz çıkarıyordu 😊
Diyetisyen_anne Pinky35 göğsüm boşalmayınca yine mastit olucam diye korkuyorum en büyük stresim bu yoksa sorun etmiyorum bez sayısı falan gayet iyi istediği zaman emzirmeye çalışıyorum
Diyetisyen_anne ly35 burnunu açmama rağmen yine de ses geliyor burnundan doktordan damla isticem sanırım belki de ondsn yapıyor
ly35 Diyetisyen_anne burun tıkanıklığı bizimde kabusumuz. gifer sf verdi doktor ama sıkıp açmak mesele çok ağlıyor :(
Zdk Diyetisyen_anne bunu benim bebeğim de yapıyor 16 günlük. Tepinerek emiyor aniden kafasını göğsüme sokuyor çekiştiriyor. Doktor uzun süre aç kalmasına müsade etmeyin dedi. 2 saatte bir emziriyorum ve bazen 1.5 saat emiyor ama aç bir bebek demekki diyorum 😀😬 ve aynen emerken aynı anda gaz çıkarıp kakasını yapıyor. Kalan sütü sağın mutlaka