Gulnuraraserol
4 gündür oğlum gün içi gayet iyi neşeli emmesi falan yerinde ama akşam 7-8 den sonra ağlama krizine giriyor çok uykusu var belli ama uyumuyor emmek istemiyor ne yapmalıyım bilemiyorum kaka sorunu yok çok şükür gazıda yok bence ama neden böyle çözemiyorum 😓 5 ay 18 günlük oğlum