Yazkizioyku karşı komşumun kızı örümceğe biniyor şuan 1 yaşında parmak ucunda basıyor hatta basamıyor. Parkta 4-5 yaşlarında çocuk gördüm parmak ucunda yürüyordu annesinin dedğine göre örümceğe binmiş. Ben çocukken binmişim bacaklarım çarpık biraz belki de bundan oldu🤷🏻♀️ Ayrıca bir
güzel örümcekle yuvarlanmışım, acile giden bebeklerde en çok kafa travmalarının sebebi örümcekmiş. Avrupa’da bazı ülkelerde satışı yok. Benim bebeğim asla emeklemedi hep elimden tutup yürümek istedi işi gücü bıraktım 3 ay el ele gezdik, 11 ayı geçerken tamamen kendi yürüdü. Yürüme arkadaşanı benim oğlum sevmedi ama siz öyle bir şey alabilrsiniz.Erkek çocuklarının zaten binmesini asla önermiyorlar yumurtalıklarına baskı yaptığı için. Bir sürü olumsuz yönü var, kimsenin çocuğuna olmadı diye sizin çocuğunuza olmayacak diye bir şey yok🤷🏻♀️