Gr2727 bence kendi çocuğunuzun durumuna göre karar verin , bende 6 aydan sonra 2 ye geçtim, eğer emerken yorulma , sinirlenme hissediyorsanız 1 numara yeterli gelmiyordur , zaten ek gıda ile birlikte emme yutma çiğneme becerileri gelişecek diye düşünüyorum