DuruNisa Merhaba anneler biz bugün 3 günlük.olduk bebeğimin göğüsünde şişlik var karnı tok altı temiz ama ağlıyor sürekli napmam lazım yardımcı olur musunuz?
Kbrsmh46 DuruNisa masaj yaparak nazikçe sıkmanız bebeginizi rahatlatır süt çıkar göğüslerinde arada tekrarlarsanız iyi olur . Ağrı yapıyor dur ondan ağlamış olabilir
Shebnem DuruNisa kesinlikle ellemeyin sizden geçen hormonlar yüzünden şişlik var göğüslerde masaj yapıp sıkmaya çalışırsanız göğüsde apse yapar zamanla geçecektir
Hasand DuruNisa göğüsüne kesinlikle masaj vs yapmayın doktorumuz özellikle uyardı daha sonra iltihap kapıyormuş dokunmamak gerekiyor zamanla geçiyor kendiliğinden
Ayaniz DuruNisa dokunmayın.. Bazı arkadaslardan ricam emin olmadan şöyle yap böyle yap demesinler. Bebegin gögsü şişer ama dokunmamanız gerekir kesinlikle.. doktora görünün biseybyapılması gerekiosa o söylesn
Selcan DuruNisa kesinlikle masaj vs yapmayın özellikle doktor ebe hepsi söyledi bunu. Iltihaplanir o zaman daha kötü. Bu normal bisey benim bebegimdede vardı hiç bisey yapmadım yapilmamasi gerekiyor.
MirAlimm Canım skma süt toplamis ondan ağlıyor benim kaynanam tecrubeliydi sağ olsun sürekli banyo yaptiriken göğüsleri ovuyordu bende uyandiginda karnini ovup masaj yaparken göğüslerini karniyla ovuyordum süt toplamadi hamd olsun