Masal2020 Arkadaşlar kızım 7.5 aylık iki hafta sonra ise basliycam gündüzleri emzirmeyi nasıl biraktirabilirim nasıl alıştırmam lazım nasıl bir yol izlediniz işe başlayan anneler lütfen fikir verin
nartanemm Işe baslayacaginiz için kesmeyin hem memeden hem sizden ayrılacağı için çok zor olur ilk başta kademeli kesin geldiğinizde verin sütünüzü bir yasa varincada komple kesersiniz zaten süt istesede siz yoksunuz
Masal2020 nartanemm geldiğimde emzirecegim ama gündüz çok dararlirmi meme ister mi biberonda kabul etmeyen birr bbebek gündüz emzirmeyi kesmek istiyorum
nartanemm Masal2020 gözlemleyerek bilirisniz ancak ama çoğu bebek anneyi görmediği zaman memeyide istemez umarım hemen biberonu kabul eder🥰