Masha_ Fethiye de yaşayan biri olarak mükemmel bir yer. Öyle kahve içilecek yer falan yoklarla alakası yok Fethiye içinde kordonda onlarca canlı müzik yapan kafeler restoranlar var. Turistlere yönelik olma sebebi de Ölüdeniz gibi muhteşem bir denize Babadağ gibi olağanüstü bir doğaya sahip olmasından kaynaklanıyor ki bence böylesi turizm bölgesi için çok normal. Gezebileceğiz,aktivite yapabileceğiniz birçok alan var. Yamaç paraşütü,saklıkent kanyonu,gizli şelalesi,safari,tekne turları,kampları,yürüyüş yolları,akşam sahil yürüyüşleri,kelebekler vadisi, daha aklıma gelmeyen bir sürü şey. Oteller çok pahalı gelirse bir apartta düşünebilirsiniz son zamanlarda bu şekilde konaklama daha da arttı. Yani demem o ki eminim pişman olmayıp, geri bile dönmek istemeyeceksiniz. Şimdiden iyi tatiller