Kızlar bebeğim 57 günlük oldu henüz daha gülücük atmadı, çok konusuyoruz onunla şaşkın şaşkın bakıyor ponciğim henüz seslerde cıkarmıyor belirgin çoğu zaman ağlıyor herhangi bir sorunumuzda yok şükür , 2 aylık oldu olcak bu ay gelişimine bakınca mutluluktan cığlık bile atabilirmiş. Her bebek farklı tabi ama yinede sormak istedim