Zxcvbnm ben başlarda sma gold kullanmıştım tadı optiproya göre daha ağır. Benim bebeğim goldun tadını sevmemişti aptamile geçmiştim ama hiç memnun değildim sonrasında optipro alıp deneyeyim dedim içmede bi sıkıntı yapmadı. Kabızlık ve gaz sıkıntısı yaşamadık ama ben arada bir veriyorum belki o yüzden yaşamamış da olabilirim.