Kızlar ben 34+4 günlük hamileyim ve 2buçuk yaşında oğlum var sorum ablamla alakalı 9 yıl oldu çocuğu olmadı bu sefer acıbadem Bülent tıraşa gitmeye başladı 2 ay önce prp yapıldı ve 2 ay içinde hamile kalmazsan gel tüp bebek yapalım dediler ve ablam dün sahurda hastalandı yarın işlemlere başlicak lar hayırlısıyla benim sorum bu doktorda tüp bebek yaptıran varmı acaba yada prp sonrası tüp bebek yaptıran nasıl geçiyor süreç ilk aydan olumlu sonuç aldınız mı rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese nasip etsin inşallah