Merhabalar
40 günlük bir kızım var.
Bugün 4 günde bir kaka yapıyor diye konrtole götürdüm. Doktor ilk normal süreler uzayabilir boyle dedi.
Sonra kızımı tartti. 40 günde 1.250 gram kilo aldığını gördük. Az kilosu az kilo almış dedi. Ya mama ver yada süt sag 3 saate bir dedi. Doymadigi için kaka yapmıyor dedi. Bu çocuk doymasa sabah akşam ağlar yanı. Tek çocuk olduğu için akşama kadar göğsümde çocuk.
Benim cevremden duyduğuma ve arastirmalarima göre bebeğimin kilosu iyi şuan 4.300 kg.
3 saatte bir süt sagip versem çocuğum memeyi unutacak yani. Sizce kilosu nasıl ? Ben kilosunun iyi olduğunu düşünüp süt sagmadan akışına bırakmak istiyorum.