Asafmomm Ya kızlar bebeğimin tahlil sonuçlarını görmem gerek enabızı indirdim fakat edevlet şifresi yok bebeğimin nasıl kaydolmam lazım
Asafmomm Gulbeyz Babybloom Ayferdemir AgentMom otose_san Alayay Wolverine irva melikeeomeer [silindi] Kuzeyin_annesi0 ya cok teşekkür ederim kızlar burası iyiki var hemen deniyorum
Browni_61 Gulbeyz canm o bndede cikiyo ama dier ebeveyinlerin onayi bekleniyo.Dier ebeveyinlerin cocugun profilini gormesi icn onay verin yaziyo onu ne onu anlamadim.dirk bu cikiyo karsma cocugn tahlilleri cikmiyo 3.5 aylik bebgm
Babybloom Kendi enabız hesabınıza girip çocuk ekle demeniz gerekiyor. Babasının e nabız hesabından da onay verdiğinizde görebilirsiniz
Alayay Asafmomm çocuklara şifre alınmıyor diye biliyorum . E nabız sayfasında çocuklarım diye bir kısım var ordan görebilirsiniz .
irva Asafmomm Kendi e nabızınıza girdiğinizde sağ üstte çocuk simgesi var oraya tıklayıp çocuğunuzu ekleyin.😊
[silindi] Asafmomm kendi e nabzıniz varsa ona girin en üst sağda bi tane kız erkek çöp adam var ona tıklayın bebeğinizin profiline direk geçiş yapıyorsunuz
ikizlerinannesi2985 Browni_61 eşinizin de onay vermesi lazım görmeniz için. Başka türlü göremezsiniz.