2 buçuk yaşında kızım var yaramazlığı hat safa da son 2 aydır içtiği suyu halıya döküyor sandalyeleri yere fırlatıyor gördüğü bütün sıvı gıdaları yerlere dökmeyi çok seviyor sürekli bişey isteyip ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım kızınca sanki daha hırçınlaşıyor ne yapabilirim