Asdf1234 benim bildiğim bakıcılar 3bin civarı alıyor hele ki iki çocuk bakacaklarsa. Ki bunun sigortası var bir de. Yani benim çevremde fiyatlar bu civarda.. Bakıcı eğer tanıdıksa en azından asgari ücret vermelisiniz diye düşünüyorum, sonuöta en değerli varlığınızı emanet ediyorsunuz. İşinden memnun olmayan insan ne kadar iyi bakar ki