kitapkokusu_ Bebekleriniz ne zaman cümle kurmaya basladı bu konuda biraz sabırsızım da 😁 benimki 14 aylık sürekli konusuyorum napmam lazım başka yani 2 yasından sonra konusur inşallah 😊
Purple13 kitapkokusu_ 16 aylık konuşmaya meraklı. Anneğğ baba gitti diyor sabah kapıdan çıktığını duyup😂 14. Ayda ay dede nerde anneanne nerde falan diyordu
Purple13 kitapkokusu_ kitap okuyoruz. Tv telefon izletmedim. Bir kere tv izlettim hastalandı keyiflensin diye. Sürekli konuşuyorum. Ama istekli dediğim gibi
kitapkokusu_ Purple13 benimki sadece kelime söylüyor bide söyleneni yapıyor babaya bay bay yap diyorum mesela ya da elimdeki bişeyi babana ver diyom yapıyor ama daha baba gtti demiyor
Purple13 kitapkokusu_ yavaş yavaş ya her bebek aynı değil. Bizde 15 aylıktı yürüdü😂 canları ne zaman isterse o zaman