Merhabalar. Bugün karantinada 6. Günüm. Boğaz ağrısı, burun tıkanıklığı, öksürük belirtileri ile acil servise başvurdum 6 gün önce. Allerjik astım hastası olduğum için bu mevsimde olabileceğini söyleyerek allerji ilacı vererek eve gönderdi doktor bey. Aynı günün akşamı kemiklerime bıçak saplanması gibi ağrılar başladı. Bu normal değildi çünkü senelerdir astım hastasıyım. Akşam 9 da tekrar acile başvurdum şikayetlerimi anlattım ve test verdim. Gece 3.30 da pozitif olduğuma dair mesaj geldi ve karantinam başladı. Eşim ve oğlumda benimle birlikte karantinada onlarda belirti yok, eşime test yapıldı negatif. Durumumu öğrenen birkaç yakınım aradılar. Özellikle bir tanesinin eşi, eşimle Aynı fabrikada çalışıyor. Belirtilerimi sordu sonra anlatmaya başladı. 3 gün halsizlik yerinden kalkamamış evde kendi kendine bitkisel şeyler uygulamış evet buraya kadar sorun yok. Sonra tat koku kaybı başlamış ve halsizligi geçmiş. Kendini iyi hissettiği için çarşı pazar da gezmiş. Alışverişe de gitmiş. Eşinde de grip belirtileri varmış ve çalışmaya işe gitmeye devam etmiş. Muhtemelen pozitifti test vermediği için bilinmedi. Virüs böyle artıyor işte arkadaşlar. Kaç kişinin vebaline girildi, kaç kişinin canı onların sorumsuzluğu yüzünden yandı belli değil. Belirtilerimiz varsa lütfen test yaptıralım, kendimizi izole edelim. Bu topluma karşı olan sorumluluğumuz. Bizde grip gibi geçebilir, ama bir başkasının hayatına mal olmasın 🙏😔