Kizlar dün çok stresli bir gün geçirdim oruçlu oruçlu bütün günüm yollarda bebeğimden uzakta geçti. Bide eve geldim bebegim ağlama krizine girmiş kaynanamin esime bu kadın çocuğuna iyi bakmıyor lafları vs vs.cok uzatmicam tipik kaynana iste .Neyse sanırım ondan mütevellit migrenim tuttu geceden beri .Cok kötüyüm. Midem bulanıyor basim ağrıyor çatlayacak ağrıdan. Acaba bozup bi majezik içsem günaha girmiş olur muyum? Lütfen sadece dini bilgisi olanlar cevap versin.Bosuna günaha girmek istemiyorum çokta kötüyüm 😔😔