Durukubra Dogumdan sonraki 2. Adet oluşum ama çok fena agrim var sanki karnim cikicak gibi ağrıyor dikislerim sızım sızım sızlıyor sabhtan beri 4 tane ağrı kesici ictim ama fayda etmedi iyi gelebilecek birsey söyleyin nolur dayanamyrm emzirmiyorum. 😭
TospikDefneninAnnesi Durukubra ağrını en iyi kesecek iyi bir serum yemen beni öyle socak suntorbaları ıcak şeyler iç sütlü tarçın iç onlar kesinlikle rahatlatmıyordu. Aşırı ağrım olduğunda hastaneye gidip serum yiyordum
Dnz13 Majezik ve buscopan ,kiraz sapı çayı 👍 benim adetim hep öyle en iyisi serum ve kalçadan ağrı kesici ama gitmeyeceksen bunlar etkili oluyor