Sevgik anne sütü alan bebeklerde max 10 gun kaka yapmaması normal kuzum eger huzursuzlugu yoksa yapar benım bebegımde 4 gun ypamadı huzursuzluguda yoktu ama annelık ıste dayanamayıp hastaneye goturdum doktor normal dıyıp gonderdı gerı ya tabı yıne sen bılırsın ama karnına zeytınyagı surup masaj yaptım ve kulak copune zeytın yagı damlatıp poposunu uyardım sonra yaptı kakasını aman zeytın yagı ıcır dıyenlere dıkkat et ben ıcırdım bebegım boguluyordu nerdeyse zor kendıne getırebıldık her bebekte aynı durum yasanmıor bunlar benım tecrubelerım umarım yardımcı olabılmısımdır