Kızla bebeğim 3 buçuk aylık sadece anne sütü ile besleniyor az önce kaka yaptı bir şey yoktu tekrar yaptı sarı pütürlü sulu yapıyor zaten ama baktığımda çok küçük iki üç tane kırmızı iplik gibi bir şeyler vardı ne olabilir sizce ? 2-3 gündür kuru kayısı çok tüketiyorum ondan olabilir yani daha önce yoktu çünkü , doktora götürmeli miyiz?