Kızlar bebegim 5 aylık el gıdaya basladı bugun 5. Günümüz,3 gündür kakasını yapmıyor bugun zorlatmaya basladı ama böyle azcık cizgi şeklinde yaptı tam 2 kez, yapamıyor okadsr ıkınmaya ragmen ne yapmam lazım kabız olmaması için, zeytinyagı katsam püreye dedim 6. Aydan önce alerji yapabilir diyorlar emin olamadım bu arada hazır püre alıyorum marketten, neler önerirsiniz?