KevserKaan evet kabız yapıyor. Arkadaşlar bilmediği için hayır demiş sanırım. Benim bebeğimi mahvetti o damla. Kabızlıktan çok çektik. Özeldeki doktorumuz vermişti. Sonra devletteki doktorumuza gittik söyledik. Kadın bize bir kızdı anlatamam. Çoğu vrbrk hastamı kabız yaptı bırakın hemen kullanmayın bişey dedi. Bıraktım 2-3 içinde rahatladı. Hem çok kabız yaptı hemde gaz yaptı. Bazı bebekleri ters yönde etkiliyormuş yaşayan sadece ben değilmişim başka kişilere de sordum canım