GizemCengiz Bebegim 2 aylik. İki tarafa da esit olarak yatirmaya ozen gostersemde kafasinin sol tarafinin daha ice gocuk oldugunu, sag tarafinda ise bi cikinti oldugunu fark ettim sis gibi duruyor. Ne yapmami onerirsiniz duzelir mi bu saatten sonra?
rottenmeir GizemCengiz dikkat ederseniz düzelir bende de aynı şey oldu daha yüksek olan yere yatın sürekli eşit oldugunda artık düzenli iki tarafa yatırırsınız
GizemCengiz Emine o kafa yastiklari duz kafa yastigi degil mi sirtustu yatirmaktan kafasinin arkasi duzlesenler kullaniyor diye biliyorum buna da care olur mu
Mermelis GizemCengiz yo hayır kendisi düzeldi. O aylarda senin yaptığın gibi eşit şekilde yatırıyodum ben de.7 aylik olcak nerdeyse belli bile değil şimdi .Saclar filan da uzuyo iyice duzeliyo..
ebbbbbruu Benimde sürekli sağ sol yatırmaktan kafası arkaya uzadı bi gece düz yatırdım kusmuştu korktum geri yatıramadım napacaksam
hanbeyinannesi GizemCengiz benim bebegimde 2 aylikken sol tarafi sizinki gibi olmustu ben hic dikkat etmemistim tek bi yone yatırmışım hep. doktor duzelir dedi suan bes bucuk aylik ciddende baya duzeliyor bi kac aya tam esit olcak gibi
Meryemdeveci GizemCengiz kafa yastıkları var onu kunlanın serim ben oğluma 4 aya kadar hep kunlandım bızımde bır tarafı yamuktu bır hafta gece gunduz bır sağ bır sol yatırdım arada düz yatırdım çok şükür 🙏🏻 düzeldi
Pelinzade Benim kızımda öyle boynunu sol tarafa büküyor sağa çeviriyorum yine sola çeviriyor ve sol basık oldu düZ kafada oldu kulaklarında kepçe dört aylık halbuki o kadar güzel kafası vardı kulakları felan kendimi de suçluyorum daha dikkatli olmalıydım inş düzelir büyüdükçe