Ocakannesii Kızlar merhaba hepinizin günü güzel geçsin, ben prima kullanıyorum normalde ama fiyatları çok pahalı malum biliyorsunuz baby turco denemek istiyorum kullanan anneler memnun musunuz kalıpları falan nasıl acaba??
zeyneps034 Ocakannesii evet artık bende gece prima gündüz baby turcoya denedim pişik yapmadı gayet güzel
birbenbirbebegim Ocakannesii Ben baby turco kullanıyorum aylardır memnunum pişik yapmadı pamuklunbir yapısı var
Ocakannesii 10sare Pişik falan yaptı mı acaba bez değiştircem bide inşallah sorun olmaz fiyatıda uygun yorumlarınıda okudum güzel diyorlar 🙏🏻
Ocakannesii irva Bizimde bezimiz iki üc tane kaldı almayı düsünüyorum birazdan insallah güzel olur pişik vs yapmaz☹️
1prens1prensess Ocakannesii ben molfix kullanıyordum aşırı pişiğimiz oldu doktora götürdüm bir türlü geçiremedik doktorumuz bez değişmemi söyledi ve bir çok bez denedim hiç biri geçirmedi en son beybi turco aldım anında geçti kızımda ilk doğduğundan beri onu kullanıyorum kızımdada henüz bir pişik olmadı
Ocakannesii zeyneps034 Baby turco güzel olursa gece uzun uyuduğu için prima kullanabilirim bende ama gün içerisinde daha uygun bir bez iyi olur diye düsünüyorum🙏🏻
Ocakannesii birbenbirbebegim Herkes ince hafif pamuk gibi diyor inşallah bizede yarar fiyatıda uygun 🙏🏻
Petitom Ocakannesii canım ben sleepy kullanıyorum baby turcoyu denedim ilk kullandığımda memnun kaldım sızdırma yapmadı kalıpları sleepyden bir tık büyük ama bir süre kullandıktan sonra bana çok fazla çiş kokusu gelmeye başladı bundan rahatsız oldum yeniden sleepy aldım
Ocakannesii Petitom Sleppyde hic kullanmadım baby turco minik paket alıcam zaten memnun kalmazsam son care sleppy gibi kalıyor ikisinden biri uyar insallah😄
Mutlupapatya Ocakannesii ben gecede baby turco kullanıyorum sızdırma falan olmuyor akşam 9 da değiştiriyorum mesela sabah yediye kadar duruyor
Merve-miray Ocakannesii Eltim kullanıyor bende denemek için gece bağladım kızıma çok beğendim aşırı esnek ve hiç yokmuş gibi. Biz evy baby kullanıyoruz. Evy baby, baby turco’dan daha uygun olduğu için aynı bezimize devam ediyoruz
Ocakannesii Merve-miray Primadan memnunuz aslında ama cok pahalandı bide biliyorsunuz bez çerez gibi yani değişiyor sürekli daha uygun fiyatlı bir arayıştayım baby turco cok geliyor kulağıma evy babyde denerim ufak bir pket baby turco alıcam bugün
turunculuanne Ocakannesii valla ben öncesinde 3 farklı marka denedim. 4.baby turco oldu, bence diğer 3ünden daha iyi. En azından kötü olmadığına eminim:) ucuz olan kötü değilmiş bunu bir kez daha gördüm
Ocakannesii turunculuanne Size katılıyorum en pahalısıda yaramayınca yaramıyor ciltle alakalı durum bunlar bende en pahalısı olsun aman demek istemiyorum primadan memnundum ama aşırı fiyat yani
Petitom Ocakannesii inşallah memnun kalırsın canım prima çok pahalı neredeyse yarı yarıya fark ediyor
55eren55 Ocakannesii bende ilkten küçük paket aldım memnun kaldım pişik vs olmadı sonra internetten getirttim sürekli sızdırıyor tavsiye etmem alacaksan canbebe al sızdırma falan olmuyor gece bile rahatlıkla kullanabilirsin
Merve-miray Ocakannesii Aynen deneyin ama Evy baby de çok güzel biz Evy babynin kendi sitesinden alıyoruz orda daha uygun. Evyapahop’du sanırım 🙂
Mutlupapatya Ocakannesii ben memnunum kızım 9 ay 26 günlük 5 numara külot bez kullanıyorum gayet rahat sızdırma pişik falan yapmadı doğadan olduğu için pamuklu yapısı var yumuşacık belinde izde yapmıyor ben memnunum