Ahlasberamom Verem ve karma alışını yaptıranlar yaşadıklarını yazabilir mi ateş oldu mu huzursuzluk yaşadınız mı ?
Anne25 Ahlasberamom dün olduk çok şükür birşey olmadı daha sakinleşti 😆 uyudu şuan 2. Günümüz şükür sıkıntı yok doktor fitil ve şurup yazdı her ihtimale karşı
irva Ahlasberamom Biz bir sorun yaşamamıştık çok şükür.Ama her bebek aynı olmuyor tabiki.İnşallah sorunsuz atlatırsınız.🙏
Bayezidin_annesi Ahlasberamom ates olmadi ama cok agladi cok huzursuzdu calpol verdim 4 saattebir oyle oyle uyudu kuzum kucagimda hep
Karaninannesi33 Kızlar ben de bikaç gün sonra yaptırıcam aşılarını bişey merak ediyorum 3 aşıyı çocuk ağlarken üstüste mi yapıyor hemşire ? İlkinin acısından ağlarken diğerlerinde katılır mı ağlamaktan diye çok korkuyorum ya
2prenses1anne Karaninannesi33 ilk verem aşısı oluyor anlam veremiyor bebek bacaklardan yapılan aşılar yakıyor ondanda çok ağlarsa sakinleştirmek için müsaade ediyorlar içiniz rahat olsun konuşun sizi duysun anlamıyorlar demeyin anlıyorlar bizleri