Gunesay ayy gerçekten güzel sonuçlar aldık 🙂 oğlumun gözünde kayma varmış evet ama bu gözün bozukluğundan kaynaklı bir kayma değilmiş. Yani bende ki göz bozukluğu ama ondaki sadece kayma biz buna iris perdesi deriz gözün önünde bir ip varmış gibi düşünün geçici birşey büyüdükçe geçecek dedi. Şimdilik herhangi bir göz kapama gözlük vs bir tedaviye ihtiyacımız şimdilik 3 ay sonra yine bi bakacağız dedi gerçekten içim rahatladı çok şükür dedim 🙏🏻
Göz muayenesi de çok güzeldi zaten elinde bir cihaz var cıvıl cıvıl kuş sesleri çıkarıyor uzaktan tutuyor asistan kız bak sen bizim kuşlarımızı gördünmü diye o sırada ölçüm yapılmış oluyor 🙂 daha sonra yakın doktorun elindeki merceklerle ve ışıkla bakıyor doktor tabi bizim afacan bu sürede biraz sıkıldı tabi doktor oyuncaklarla ilgisini epey çekti daha sonra bir damla yapıp aynı işlemleri tekrar yaptı bence keyifli bir muayeneydi doktor çok ilgiliydi çocuk göz doktoru olduğu için renkli bir maskesi vardı konuşkandı. Tek sıkıntılı tarar damlayı yaparken azıcık ağladık o da biraz yakıyormuş gözü sanırım ondan 😊 umarım faydalı olmuşumdur size