Bsrylmz benim kızım 21 aylık. Her zaman arabalarla oynamayı çok sevdi. Ben de o yüzden Lego Duplo’nun alfabe kamyonu olanından aldım. Sıfır almak istiyorsanız Amazon’da çok güzel indirimler oluyor. İkinci el sitelerde de sıfıra yakın, tertemiz duplolar satılıyor. İkinci el alıyorum ben artık oyuncaklarını. Bu zamana kadar aldığım ikinci el oyuncaklar resmen sıfır gibi geldiler. Çok para vermektense uyguna almayı tercih ediyorum çünkü oynayıp oynayamayacağını kestiremiyorum.
Mesela sıfır Headu Montessori Puzzle aldım. Yüzüne bakmadı, olduğı gibi kaldırdım ilerde çıkartırım belki oynar diye ama zannetmiyorum. O zaman da yaşı geçecek onunla oynamak için. Keşke almasaydım, 100₺ para verdim gereksiz yere.