Kizim 1 ay 5 günlük gündüzleri defalarca bunalıyo uykusu geldiği için… uyutuyorum emerken uyutuyorum ayağımda hafif hafif sallıyorum salıncağa koyuyorum kucakta pispisliyorum… 2.veya 3 dakika gözünü kapatıyor sonra hoppp kalkıyor sonra tekrar bunaltıyor uyutuyorum zar zor sonra yine aynı uyanıyor… hiç evde seste yapmıyorum televizyonu bile açmam… gazı var demeyin gazlı bi bebek değil çıkarıyorum gazını ama uykuya dalamıyor… daha tam düzene giremedi diye düşünüyorum bu 2. Kizim ilk kızım 5 buçuk yaşında ama hiç böyle bişey yaşamadım o hep uyurdu