Gzmmmm 2 ay 9 günlük kızım ama gündüzleri Uykusu Yok Ağlıyor sürekli uykuya 5dakika dalıp uyanıyor gece 11 12 ye kadar böyle yaşayan çözüm bulan var mı acaba
Asil-Atahan Aynıyız canım 2 ay 8 günlüğüz bizim gazdan uyumuyor maalesef koliğiz gece pili bitiyor ağlamaktan öyle uykuya dalıyor
Tosbik1406 Asil-Atahan kaçıncı haftada doğdu canım zamanından önce doğanlar Suni yada sezeryan doğum yapanlarda kolik çok oluyor
Asil-Atahan Tosbik1406 benim üçüncü doğumum yaşım 39 riskli bir hamilelik geçirdim suyum azaldı bebekte büyüyemediği için aldılar