Araseymen NSZA2020 kaşık maması hiç kullanmadım bence sizde kullanmayın evde irmik ve meyvelerle kendiniz taze mamalar yapın daha sağlıklı.
Eylul270520 Bende veriyorum bebelac gold kaşık mamasının arkadında biberonla verilebilir yazıyor onu kullanıyorum bi de geçen gün aptamilin kaşık mamasını aldım o da verilebiliyor