Merhabalar . Kızım suan tam üç buçuk aylık oldu . Ya kafama takılan hala agulamadi ve bu beni oldukça üzüyor inanır misiniz hiçbir şey yapamaz oldum düşünmekten . Normal mi bu. Bazen burada okuyorum yedi ayında yapan da var kafaya takmayan anne de . Ben mahvettim kendimi artık . Bu arada kızım bazen çığlık atıyor agu da diyor çığlık arasında ama lambaya beşiğindeydi oyuncaklarına falan bilmiyorum açılır mi. Çok güleryüzle bir bebek sabahtan akşama kadar Güler çok konusurum onunla dinle beni agzini oynatır gibi yapar , ama sesi çıkmıyor ve beni çok ama çok uzuyor bana yardım edin lütfen ..