Nisaelizmom benden sana tavsiye travellerin hiç birini alma. Benimki prava markaydı haziranda aldık daha 1 sene olmadı sattım letgoda. Biyere gidemiyoruz gitsekte kendi arabamız var ve arabada çok yer kaplıyo. Birde çocuk pandemi nedeniyle evde hep dışarı çıkmayı sevmiyo, arabaya koyardım yıkardı ortalığı derken sattım veeeeee 250 tl ye ebebekte indirim vardı paston puset aldım 🥳 üç kademeli sırt desteği çok güzel pratik hem. Zamanında traveli 1500 verip aldığım aklıma yanıyorum