Bebeğim 4 ay 10 günlük ancak neredeyse bir haftadır aşırı gazlı sürekli gaz çıkarıyor. Daha küçükken bile bu kadar çok gazı olmuyordu. Şimdi neden böyle oldu anlamadım. Gaz yapacak yiyeceklerde yemiyorum rezene yada kimyon da içiyorum yok hiç fayda etmiyor sanki ya. Sürekli gaz çıkarıyor neden olabilir sizce ??