Mavi_kiz1 Kizlar kehribar kolye kullanan var mı? Kaçıncı ayda başlamak lazım, gaz sancılarına da iyi geliyor diye yorumlar var tecrübesi olanlar deneyimlerini paylasabilir mi ??
Hasretkoc Mavi_kiz1 4 ay atagındayız keskeee önceden taksaydım dedm dıger ataklrda yanı ınanılmaz ıyı geldı .4. Ay atagı en zor atak dıyorldı şükür sıkıntısız gecıyr be kesınlıkle kehrıbardan ama orjınal olacaak
KubraBati Mavi_kiz1 totsandmore dan aldım. İnstagramda bulabilirsiniz. Diş çıkarmaya başladı çok rahat patlattı. Çok gazlı bi bebekti taktığımızdan beri gazı kalmadı. Öyle mi denk geldi bilmyrm ama biz bu şekilde faydasını gördük😊
Minico Elifeslem1 Hasretkoc neslihan-87 Mom8732 nereden aldınız acaba internetten ise hangi site malum orjinal kehribar olması gerekiyor güvenilir yer bulmak lazım
Pelaren Hasretkoc bizde 4. Ay atağındayız ama ben boynuna takmaya korkuyorum bısıy olur sıkısır diye ayak bileğine taktim oda çok hareketli durmadı hıc siz nasıl takiyorsunuz
Necla61 Hasretkoc nerden aldınız acaba bende de var ama birde bileklik istiyorm 3.aydan beri takıyor oğlum kolye ckfaydali
Hasretkoc NSZA2020 Bende koluna takıyordum ama boyuna takılıp tenıne deymesı gerektıgını duydum Sonra boynuna geçtim
Mom8732 Minico kehribar_dis_kolyesii (sema Güloğlu) sayfasından aldım bir kaç sayfaya sordum orda fiyatı daha uygundu orjinal ürünleri güvenilir sayfa
Tuba Mavi_kiz1 ben 2 haftalıkken kullanmaya başladım, şuan 8 aylık oldu ve çok faydasını gördüm. Büyük oğlumda 2 yaşında ve tüm dişlerini sıkıntısız çıkarttı🤗
Hasretkoc Pelaren yani kötü şeyleri düşünmüyorum hep pozitif düşünüyorum Allahın izniyle bir şey olmaz Gündüz zaten gözümün önünde elimle düzeltiyorum bazen sıkıntı olmuyor.Normalin de iki yaşından önce takmayın falan diyorlar ama ben kendi rızamla taktım açıkçası
Mom8732 10sare kehribar_dis_kolyesii (sema Güloğlu) sayfasından aldım bir kaç sayfaya sordum orda fiyatı daha uygundu orjinal ürünleri güvenilir sayfa
Hasretkoc 10sare trendyoldan aldım ama totsandmore dıye bır sayfanın ürünleri.bu arada instgramda bır sayfam var takıp etsenız me guzel olur ama 🙈anne bebek sayfası