anestod Ek gıda zaten direk başlanmıyor ki tadımlarla başlıyoruz mecburen.Ben 5.ayda başladım tadımlara doktorum öyle ön gördü mesela gelişimi kilosu her şeyi iyi halbuki.Tadımlara başlayın 3 gün kuralı ile zaten uzun sürüyor dedi. 4.ayda başlamak zorunda kalan annelerimiz var.Kilo alımı gelişimi gerideyse anne sütü veya mama yaramıyorsa doktorlar başlamanız gerek diyor.Yoksa normali tabiki 6 ay.Ama gelişimi geride olan bir bebeğe mecburen başlanıyor.Şimdi siz burada böyle derseniz erken başlayan bir çok anne üzülür gerek yok.Mecbur kaldıkları için başlıyorlar.Anne sütünü veremedim yaramıyor vs diye düşüncelerine sokmaya gerek yok ki kimseyi.Herkesin evladı kendine mutlaka herkes evladını düşünüyor.