Bebeğim 11 aylık iştahı da çok şükür en azından sabahları yerinde oluyor. Kahvaltıda bir yumurta 3 4 dilim peynir 2-3 tane zeytin bı kaşık pekmez ya da ceviz yiyor. Alerjisi olmadığı için yumurtanın tamamini bitiriyor. Versem hala yemeye devam edecek ama daha fazlasını vermek istemiyorum. Acaba yanlış mı yapıyorum ? Bu kadarla doymaması da mümkün değil gibi? Bilenler tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi 🙏