Bir haftadır belimde ağrı vardı bugün doktora gittim film çekildi belimde düzleşme olduğunu söyledi. Tedavi başlatacaktı ama emzirdiğim için başlatamadı sadece ağrıcı hap ve kas gevşetici krem verdi.Aranızda bel düzleşmeşi olan var mı ?nasıl bi tedavi uygulandı ? geçti mi ?