Mry_21 canım ben nörolojiye de
Gittim normal dedi bi sıkıntı görmedi ebemiz de bana kiziyo niye evham yapiyosun diye öyle takibini yaptığı çok çocuk varmış genelde bi sıkıntı olmuyormuş eğer her ay büyüme olursa şükür şuan bi sıkıntı yok hatta bingildagi kapali doğan çocuklar bile varmış sıkıntı etme her ay takibini yaptır inşallah sıkıntı olmaz