zarifbirhanim rica ederim canım, ben geçen gün bimden almıştım. Aktüel olarak mı geldi yoksa devamlı ürün müydü emin değilim. 12₺ gibi bir fiyatı vardı. Stokladık annemle resmen. Kullandıktan sonra lastiklerin arasını da bir bezle silmeni tavsiye ederim. Bi de makinenin altında bir kapak vardır, onu açıp içini temizle istersen. Eşinin kıyafetlerinin tozu oraya birikmiş olabilir🤍🌸