Elifmoms Ftmsrsln evet binayı ilaçlıyorlar ama malesef nerden geldiği tam bilinmiyor o yüzden heryerde var özellikle çatıdan çıkıyormuş bizde çatı katında oturuyoruz 😔 göle de sürekli ilaçlama yapılıyor ama çok etkisi olmuyor
SeverusSnape Ftmsrsln öldürmeden yöntem bulmak ne kadar güzel 🙏❤️ Ben de öldürme taraftarı değilim. Borikasitte gelmemelerini sağlıyor hem de zarar vermiyor ☺️
feamtrmea Ftmsrsln biz zemin üstüyüz önümüzde ağaçlar felan da var sanırsam yaz boyu gitmezler bizden
Saksak Ftmsrsln Ben de Antalya ’dayım ve evimizi nem böceği bastı midem bulanıyo her gördüğüm de ilaçlatıcaz ama 1 gün eve girmememiz gerekiyormuş böyle bi dönemde nerde kalınır dışarıda mümkün değil bebeğimle kalamam otel de vs napacagiz hiç bilmiyorum 😞
Ftmsrsln Saksak finikede Albayrak’ın apartlari var bütün eşyalar mevcut siz sadece yiyeceğinizi alıyorsunuz yemek pişirmek için
Saksak Ftmsrsln O yüzden değil de virüs muhabbetine bu tarz yerlerde kalmak da ne bileyim içim rahat etmez sanırım