tecrubesizanne Sevgili anneler kızım 1 yaşına girmek üzere birkaç aydır kabızlıkla mücadele etmeye çalışıyorum başaramıyorum sanırım. 3 bazen 4 günde bir yapıyor kakasını yaparken katı geliyor bazen zorlanıyor ağlıyor. Doktora götürdüm toz karışım verdi, sadece kakasının kıvamını yumuşatıyor düzenli yapması için bir faydası olmadı. Bugüne kadar anne sütüyle besledim ek gıdayla birlikte sütümden şüphelendim azalttım hatta kesmek üzereyim kendi sağlık sorunlarım da var tedaviye başlamam gerekiyor. Sizin kabızlık için çözümleriniz neler? Ne yedirirsem faydası olur? Kuru kayısı, yulaflı yiyecekler, kefir, kabak, ıspanak bunları hep deniyorum başka neler verebilirim? Şimdiden teşekkürler
Mom084 tecrubesizanne benimde kızım 7ay 16 günlük ve ben 3 ayllikteb tanıştım kabızlık sorunuyla aynı deidigjn şekilleri bende yaşıyorum duphalac kullanıyoruz valla bizde anca onla
Aras318 tecrubesizannesiyah erik püre meyvesini yedir canim marketlerde satiliyor bebek bölumunde hemen faydasini görursun
Duam tecrubesizanne bizimki 8 gunde bir yapiyodu cnm doktor 3 tane tüp yazdı lavman yapıyoruz poposuna o günden sonra olmadı bidaha çok katı şeyler verme bide masaj yap zeytin yagla birazda icir sürekli kat yemeklerine z .yaginı iyi gelir
Emiemi tecrubesizanne 8 aylık olduk bizde kabizlikla mücadele ediyoruz. Ilık suda oturtun. Pırasa brokoli de lifli yemeklerine ekleyebilirsiniz.
tecrubesizanne Mom084 bir sonraki muayenede soracağım doktoruna kullandığım mevcut ilaçtan çok memnun değilim
Deletedmom37 Mom084 Duphalacı bebeğe mi verdiniz. Benim kızım da kabız oldu ek gıdadan şuan inliyor yavrum napacağımı şaşırdım 😢
Mom084 Deletedmom37 evet 2 aydır kullanıyoruz ama son zamanda artık fayda etmez oldu 🤷🏻♀️şaştık kaldjk
tecrubesizanne Duam sabahları zeytinyağı içirmeye başladım çok işe yaradı. Bir de erik püresi veriyorum her gün bir kavanoz. Lazımlığa oturttum dün kendi kendine çok rahat yaptı belki de bez zorluyor bilemedim 🤷♀️